در حال باز کردن...

مشاوره حقوقی ملکی

image

 

مشاوره حقوقی ملکی چیست؟

معاملات ملکی حجم گسترده ای از معاملات را تشکیل می دهند و مشکلات حقوقی بسیاری در این باره شکل می گیرد که در صورت عدم آگاهی از مسائل حقوقی ملکی امکان دارد مشکلات بزرگی پیش بیاید که رفع آن غیرممکن به نظر رسد؛ پس باید پیش از هر اقدامی در مورد املاک و مسائل مربوط به آن از یک وکیل خبره و با تجربه راهکار و مشورت گرفت.  همه ما در طول زندگی خود احتمالا یک بار اقدام به خرید یا فروش ملک کرده ایم. بدترین اتفاقی که امکان دارد در این خرید و فروش پیش بیاید، اینست که حقی از ما ضایع شده و مورد کلاهبرداری قرار بگیریم. در این مواقع در معاملاتی با مبالغ بالا روبرو خواهیم شد؛ در نتیجه متوجه ضرر بسیاری خواهیم شد. هدف از مشاوره حقوقی ملکی اینست که جلوی این ضرر و زیان ها گرفته شود.

 

 

یک مشاور حقوقی که در زمینه ملک تخصص دارد؛ اسناد و مدارک تنظیم شده را مطالعه کرده و در صورت نیاز آن ها را اصلاح می کند. همینطور در زمان عقد قرارداد و معامله هم حضور دارد تا به جوانب همه امور تسلط کافی داشته باشد. یک مشاور ملکی با استناد به مهارت و دانش خود، کمک می کند مانع هر ضرر و زیانی شوید و در صورتی که مشکلی برای موارد ملکی شما رخ دهد به شما کمک می کند این موضوع را کنترل کنید.

برای مشاوره حقوقی تلفنی با ساوا اپ در ارتباط باشید و با وکلای پایه یک دادگستری در این زمینه صحبت کنید.

 

مشاوره حقوقی ملکی چگونه به شما کمک می کند؟

استفاده از مشاوره وکیل ملکی برای کسانی که از قانون و پیچیدگی های رسیدگی به پرونده های دعاوی ملکی تخصصی ندارند تا در دادگاه از خود دفاع کنند، بسیار مهم می باشد.  دعاوی ملکی در دادگاه ها، از آن دسته پرونده های چالش برانگیز و دشوار محسوب می شوند که زمان زیادی از وقت دادگاه را گرفته و باید زمان زیادی برای رسیدگی به پرونده های دعاوی ملکی صرف کرد. وکیل مشاوره حقوقی ملکی در روند بهتر پرونده و کسب موفقیت در پرونده، به افراد کمک زیادی می کند.

مزایای استفاده از وکیل مشاوره حقوقی ملکی

مزایای استفاده از وکیل مشاوره حقوقی ملکی در پرونده های دعاوی ملکی به این صورت است:

  • جلوگیری از تشدید اختلافات و طرح دعوا در دادگاه
  • افزایش احتمال موفقیت در پرونده های دعاوی ملکی مختلف
  • طرح دعوای درست و حساب شده در دادگاه
  • کاهش زمان رسیدگی به پرونده های ملکی
  • عدم دخالت افراد غیرمتخصص در این دسته از پرونده های پیچیده
  • رفع ابهام از ابعاد مختلف پرونده حقوقی
  • اتخاذ تصمیم صحیح در انتخاب عنوان حقوقی یا کیفری دعوا
  • ارائه دلایل و ضمایم مورد نیاز برای دعوا به دادگاه
  • اطلاع از سرانجام دعوا با دید کارشناسی مشاوره وکیل ملکی
  • آگاهی از هزینه دادرسی دعوای ملکی

معیارهای انتخاب وکیل مشاوره حقوقی ملکی

  • تجربه کارآمد مشاورین حقوقی ملکی در زمینه پرونده های ملکی و کسب موفقیت در آن ها
  • آگاهی کامل از با روند پرونده های ملکی
  • فن بیان بالا و تسلط به نگارش لوایح برای پرونده های ملکی
  • عادل و منصف بودن در دریافت حق الوکاله
  • به روز بودن دانش حقوقی مشاوره حقوقی ملکی و آگاهی کامل از قوانین و آیین نامه های مربوط به دعاوی ملکی
  • منضبط بودن

مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی: راهنمای کامل برای دستیابی به مشاوره حقوقی فوری

خدمات مشاوره حقوقی ملکی

  • دخل و تصرف ملک
  • زمینه آزادسازی رهن
  • ثبت اسناد
  • خرید و فروش ملک
  • در زمینه مصادره املاک
  • برای مصادره املاک
  • در زمینه شکایت از مستأجر
  • تنظیم قرارداد
  • دعاوی مربوط به ماده 147 و 148 قانون ثبتی در حوزه قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند
  • دعاوی مربوط به کمیسیون ماده 5، کمیسیون ماده 7 شهرداری، کمیسیون ماده 56 منابع طبیعی

وکیل مشاوره حقوقی ملکی مناسب

با انتخاب یک مشاوره حقوقی ملکی متخصص و با تجربه، احتمال موفقیت و پیروزی در پرونده های حقوقی ملکی افزایش پیدا می کند. مشاوره حقوقی ملکی باید علاوه بر دانش کافی در حوزه دعاوی ملکی مختلف، تسلط کامل روی قانون و مقررات و آیین نامه های حقوقی مربوط به پرونده های ملکی داشته باشد. همینطور تجربه عملی و سابقه حضور در پرونده های مختلف دعاوی ملکی از پر اهمیت ترین عوامل برای انتخاب وکیل مشاوره حقوقی ملکی مناسب به حساب می آیند.

عواقب دریافت و عدم دریافت مشاوره حقوقی ملکی

شما به عنوان فردی که در یک پرونده حقوقی ملکی درگیر هستید، باید تصمیم بگیرید که آیا مشاوره حقوقی ملکی می تواند به شما کمکی کرده یا فقط هزینه مازاد خواهد داشت. با این حال در صورتی که بخواهیم در این مورد شما را راهنمایی کنیم باید بگوییم که یکی از عواقب عدم دریافت مشاوره حقوقی اینست که احتمال خطا در پرونده بسیار زیاد خواهد بود.

به بیان ساده تر، یک وکیل یا مشاور حقوقی پیش از اینکه پرونده را به مراجع قضایی ارائه دهید، آن را مطالعه کرده و مشکلات و ایرادات آن را رفع می کند. با این حال در صورتی که چنین بازبینی انجام نشود؛ این احتمال وجود داشته که پرونده ناقص به دادگاه ارجاع داده شود.

در مقابل در صورتی که از یک وکیل متخصص مشاوره دریافت کنید، با توجه به دانش و اشرافی که روی موضوع دارد، می تواند شما را در زمینه های مختلف راهنمایی کند. با بررسی صحیح پرونده ایرادات آن را رفع کرده و اسناد و مدارک مهم را جمع آوری کند. علاوه بر این موارد، در جلسات دادگاه حضور داشته و در زمان عقد قرارداد هم متن آن را به دقت بررسی خواهد کرد.

سوالات حقوقی ملکی آنلاین
سوالات حقوقی در مورد ملک
مشاوره ملکی آنلاین
مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی
مشاوره انلاین وکیل ملکی
مشاوره رایگان مالک و مستاجر

رایج ترین دعاوی ملکی چیست؟

به علت ارزش بالای ملک در ایران و همینطور جایگاه املاک در وصیت نامه ها، این اموال نسل به نسل چرخیده و یا بین مردم خرید و فروش می شود. مسلما اتفاقات زیادی در این بین امکان دارد که رخ بدهد و یک معامله ساده را دچار پیچیدگی های حقوقی کند. از این را داشتن یک وکیل ملکی و یا استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان در زمینه املاک می تواند مشکلات شما را به سرعت برطرف کند.

به طور معمول بعضی پرونده های حقوقی مربوط به املاک بیشتر از سایر موارد تکرار شده و جزو رایج ترین دعاوی ملکی در ایران قرار می گیرند. این موارد معمولا شامل پرونده های اثبات مالکیت، معامله فضولی، فسخ معامله ملکی، خرید و فروش ملک موقوفه، توقیف ملک برای مهریه و... می شود. در صورت داشتن هر سوال در مورد روال حل پرونده های ملکی، می توانید به موسسه حقوقی ساوا اپ مراجعه کرده و از مشاوره های آن ها به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی بهره مند شوید.

ساوا اپ جهت سهولت دسترسی شما به خدمات ما اقدام به طراحی اپلیکیشن تخصصی کرده که به کمک آن می توانید از مزیت هایی که برای شما درنظر گرفته ایم بهره مند شوید، کافیست آن را نصب کنید. برای دانلود کلیک کنید

از چه کسی باید مشاوره حقوقی ملکی دریافت کرد؟

شما با دریافت مشاوره از یک وکیل کارکشته ملکی می توانید به میزان قابل توجه آگاهی کسب کنید و این دانش را در کارها و معاملات خود به کار گیرید. انتخاب وکیل ملکی، باید به شهرت و میزان پرونده های ملکی که در درست او است توجه کنید. شما باید از یک وکیل ملکی، مشاوره حقوقی ملکی دریافت کنید. چرا که او در این زمینه تجربه کافی را دارد تا به شما مشاوره داده و شما را راهنمایی کند. برای  گروه ساوا اپ با تمرکز بر دعاوی ملکی به صورت اختصاصی در زمینه وکالت ملکی خدمات ارائه می دهد. مزیت استفاده از خدمات ما به این صورت است:

تخصص در دعاوی ملکی

تمام تمرکز ما بر بروی دعاوی ملکی بوده و بخاطر پیچیدگی دعاوی ملکی، برای موفقیت باید تمرکز ویژه ای در این حوزه داشت.

اساتید دانشگاه و قضات بازنشسته

ما مفتخر به همکاری اساتید دانشکده حقوق و همین طور قضات بازنشسته دادگستری هستیم.

سرعت بالا و نتیجه بهبود یافته

بعلت تمرکز ما بر روی دعاوی مربوط به ملک و همکاری متخصصان در این حوزه و مطالعات مستمر، سرعت نتیجه گیری بسیار بالا بوده و عمده موکلان از خدمات ما رضایت دارند.

حق الوکاله منصفانه

با توجه به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای توسط نخبگان حقوق، حق الوکاله بسیار منصفانه ای دریافت میکنیم.

پیگیری و گزارش دهی منظم

برای اطلاع موکلین عزیز همواره به صورت منظم گزارش عملکرد را تدوین کرده و ارسال کرده و یا تلفنی اطلاع میدهیم تا در روند کارها قرار گیرند.

پشتیبانی حرفه ای

همواره از راه های مختلف مانند تماس تلفنی، جلسات حضوری و ... از موکلین خود پشتیبانی می کنیم.

 

راه های دریافت مشاوره حقوقی ملکی در ساوا اپ

هر زمان که به مشکلات ملکی برخورد کردید، خونسردی خود را حفظ و یکی از روش های زیر را برای برقراری ارتباط با موسسه حقوقی ساوا اپ انتخاب کنید. این مجموعه از زبده ترین افراد و کارشناسان حقوقی استفاده کرده و برای حوزه املاک هم وکلای کاربلد خوبی را به موکلین خود پیشنهاد می دهد. از روش های زیر می توانید جلسه ای را برای حل دعاوی ملکی خود تنظیم کنید.

  • مشاوره حقوقی ملکی آنلاین

یک راهکار سریع برای رسیدن به جواب در راستای حل مشکلای ملکی خود، مطرح کردن موضوعات به صورت آنلاین می باشد. با مراجعه به اپلیکیشن و سایت ساوا اپ این مجموعه می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای، به سوالات ملکی خود پاسخ دهید و مسیر حرکت به سوی برنده شدن در پرونده حقوقی خود را از ابتدا درست انتخاب کنید.

  • مشاوره حقوقی ملکی تلفنی

اگر فرصت کافی برای شرکت در جلسات حضوری را ندارید، مشاوره حقوقی ملکی تلفنی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از هر مکانی که دوست داشته باشید و در 24 ساعت شبانه روز می توانید از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کرده و حتی مستندات لازم را به صورت آنلاین به دست وکیل برسانید.

  • مشاوره حقوقی ملکی حضوری

به عنوان یک راهکار سنتی و کلاسیک می توانید زمانی را با مجموعه هماهنگ کرده و برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی به دفتر موسسه حقوقی ساوا اپ مراجعه کنید. در صورت نیاز می توانید مدارک لازم را همراه داشته تا وکیل شما آن ها را حضورا بررسی کند و طی تعداد جلسات مورد نظر، پرونده شما حل و فصل شود.

جهت ثبت درخواست مشاوره حقوقی یا مشاوره حقوقی کیفری با کارشناسان و وکلای پایه یک دادگستری با ساوا اپ تماس بگیرید تا به همه سوالات شما در مسائل حقوقی و کیفری پاسخ دهیم. جهت رعایت حال شما در همه شرایط، دارای خدمات مشاوره تلفنی، حضوری و آنلاین می باشیم.

 

مطالب مفید:

 

خلع ید و جنبه‌های حقوقی آن

فروش مال غیر و پیامدهای قانونی آن در ایران

انواع سندهای ملکی و کاربردهای آن‌ها

آیا می‌توان به خاطر طلبی که از کسی داریم، مالی از او توقیف کرد؟

مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی: راهنمای کامل برای دستیابی به مشاوره حقوقی فوری

شرایط تغییر سن در شناسنامه: راهنمای حقوقی

گرفتن شناسنامه برای اتباع بیگانه در ایران | مشاوره با وکیل رایگان

۷ تا از مهمترین فعالیت‌هایی که معافیت مالیاتی دارند | تاریخ به روز رسانی ۱۴۰۳/۰۵/۱۰

مراحل طلاق توافقی [ وکیل آنلاین رایگان، مشاوره با وکیل، مشاوره حقوقی آنلاین ]

آیا وکیل میتواند کارهای اعزام به خدمت سربازی شخصی را در مرحله اولیه انجام بدهد؟

 

 

دسته‌ها: لندینگ پیج